
1. Бонусно-дисконтна система лояльності, що передбачає щомісячне нарахування бонусів за умови своєчасного внесення абонентської плати:
Стаж абонента в мережі у роках/міс |
від 6 міс. до 1 року/ 6 міс. до 12 міс. |
від 1 до 3 років/ 13 міс. до 36 міс |
від 3 до 4 років/ 37 міс. до 48 міс |
від 4 до 5 років/ 49 міс. до 60 міс |
від 5років і більше/ 61 міс. і більше |
Кількість бонусів |
2% |
4% |
6% |
8% |
10% |
-
Бонуси нараховуються при своєчасному внесенні абонплати (у 00:00 1-го числа місяця у абонента достатньо коштів для списання абонплати за поточний місяць) і можуть бути використані для погашення абонентської плати або оплати будь-яких додаткових послуг.
-
Для участі в бонусній програмі абонент повинен ознайомитися з офіційними правилами і активувати дану можливість в особистому кабінеті.
-
Списання бонусів не може превищувати 50% від вартості абонентської плати або додаткової послуги.
-
Бонуси не нараховуються, якщо на 1-е число послуга Інтернет призупинена.
2. Надання знижок на всі послуги сервісного талону для існуючих абонентів:
-
зі стажем від 1 року до 3 років - 5%;
-
зі стажем від 3 років до 5років - 7%;
-
зі стажем більше 5 років - 10%.
3. За умови разового поповнення рахунку абонент має можливість отримати знижку на абонентську плату тарифного плану, залежно від внесеної суми авансового платежу і свого абонентського стажу (період користування послугами ТОВ «ФРІНЕТ» з моменту укладення договору):
Абонентський стаж |
від 1 року до 3 років |
від 3 років до 5 років |
більше 5 років |
|
Аванс |
Знижка |
Період надання скидки |
||
від 3 до 4 абонентських плат |
25% |
1 місяць |
2 місяці |
3 місяці |
від 5 до 10 абонентських плат |
60% |
1 місяць |
2 місяці |
3 місяці |
більше 10 абонентських плат |
99% |
1 місяць |
2 місяці |
3 місяці |
Наприклад: абонент, який користується послугами компанії 4 роки, при поповненні рахунку у розмірі 3-х абонентських плат отримає знижку 25% на абонентську плату свого тарифного плану на період 2 місяці.
4. Зміна тарифних планів для тих, хто є абонентом ТОВ «ФРІНЕТ» більше 1 року і не має заборгованості, здійснюється безкоштовно, включаючи зміну на тарифні плани з меншою абонентською платою. Умова не поширюється на акційні тарифні плани.
5. В рамках «Програми лояльності» доступна послуга «FreeDay», яка дозволяє отримати доступ до зарубіжного сегменту мережі Інтернет без обмежень швидкості (до 100 Мбіт/с) певну кількість днів протягом календарного місяця. Кількість таких днів на місяць визначається абонентським стажем:
Абонентський стаж |
Кількість днів без обмеження швидкості |
від 1 до 3 років |
1 |
від 3 до 5 років |
3 |
більше 5 років |
5 |
Наприклад: абонент, який користується послугами компанії 4 роки, може отримувати доступ до зарубіжного сегменту мережі Інтернет на швидкості до 100 Мбіт/с протягом трьох днів на місяць.
- Дізнатися свій абонентський стаж можна в «Особистому кабінеті».
- Всі умови даної програми обробляються білінговою системою компанії автоматично (включаючи надання знижки при внесенні авансових платежів на зазначені суми). При бажанні отримати додаткову інформацію, прохання звертатися у відділи продажу компанії.
- Умови програми лояльності не поширюються на тарифні пакети бездротового доступу Wi-Fi у м. Житомирі, а також пакети для юридичних осіб, VIP абонентів та Co-location.
- Знижки, надані з різних акціях, не сумуються. У разі одночасної участі в декількох акціях надається одна найбільша знижка.
*Детальні умови "Програми лояльності" описані в офіційному регламенті.
Офіційні умови участі у системі «Бонусна Програма».